8 maj

Sitter här med Minell. Innan idag var det ju plugget som vanligt, jag och Ica har förresten dataförbud... Fan.
Men annars så hände inte så mycket, det var GT (gladiatorerna). Det var rätt så skoj men jag gjorde ingenting. Haha hejade och skrek då. Manda gumman fick ta min plats till gatuloppet, för jag pallade inte göra det, hehe. (Just det, Manda, snart ska jag lägga ut bilderna på oss så fort jag sitter vid den andra datorn =).)
Annars så var det en helt OK dag i plugget. Men nu ska vi faktiskt glo lite på disney channel och senare ska vi till stallet.
Puss!

Är vi inte för söta?

Kommentarer
Postat av: Simon I såklart!

Joo Ni är söta :P :)

2009-05-08 @ 19:27:50
Postat av: Cissa

joo söta <3

2009-05-09 @ 10:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0