Min dröm

Idag sa våran lärare att vi skulle tänka på en plats som vi hade varit på, vad vi känt, luktat, sett med mera. Men jag trodde hon sa att man skulle tänka på en plats man ville till. Vilka man ville vara med. Vad man ville ha känt, luktat och sett.
Så då började jag tänka. Jag ville vara på stranden med mina bästavänner (de vet vilka de är). Och jag kommer ihåg att i drömmen så skrek, skrattade och hade vi så jäkla kul. Det var som att tiden hade stannat. Drömmen var så underbar och jag riktigt önskade att den skulle vara på riktigt. Önskade, önskade, önskade.

Sedan kom jag tillbaka till verkligheten igen.


Men jag lovar. Om åtta år eller vafan det är, när vi har tagit studenten och hela skiten, då ska jag fan åka någonstans med mina allra bästavänner. Då ska vi vara på den där stranden. Och alla i dagdrömmen skulle vara med!
Mina bästavänner, ta åt er av låten. Jag älskar er så himla mycket, ska ni veta!
We are a family! Right?

Kommentarer
Postat av: hanna

fett fint, du skriver skitbra <3

2009-05-06 @ 18:24:06
URL: http://doodles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0