9 maj

Hej sötnosar, www.hetbrud.blogg.se, är pågång, men jag kommer fortfarande ha kvar denna blogg. =)
För att ni ska få en inblick i mina två liv. Haha skämt, jag är ledsen, men jag har bara ett liv! ;)
I den här kommer det nog vara mer uppdatering om typ känslor, musik, lite grann om min vardag och så. Jag hoppas att ni kommer fortsätta läsa båda bloggarna, även fast www.hetbrud.blogg.se kommer vara mest aktiv och uppdaterad.
Nu lyssnar jag på Demi Lovato, hon är otroligt bra! Vilken röst, lixom!
Erik är också inne på msn, trevligt. =)
Nej men nu ska jag se vad alla andra håller på med och sedan antagligen ringa Ia, äta lunch och slappa lite.
Puss!

FÖRRESTEN!! Jag har två biljetter till Leklandet fantasium (hihi), men jag vet inte vem jag ska ta med...
Någon?

Kommentarer
Postat av: Erikk ..

Vem fick du den andra ifrån ?

2009-05-09 @ 13:11:37
URL: http://erikks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0