jag är bäst på att komma på rubriker ;)



BLOGGTIME!
Hann inte skriva något igår, var upptagen.
Först gick jag hem med Alle, Erik och Elina hem till Elina. Alle och Erik var korkade som vanligt, haha men de ska ta det som en komplimang för det är ju sådana de är (på ett mycket bra sätt). Vi var bara inne på Elinas rum och HAHAHA. Sedan så stack jag och Elina hem till mig efter ett långt tag, efter att vi också varit inlåsta på Elinas toalett (?) för att Elina skulle fixa något där och Alle och Erik kastade runt massa "badsaker" plus någon massage grej, typ?
Jaja när vi var hemma hos mig var Melina och Gabbi där med. Jag blev fett sur på min kära syster först (Gabbi) men det gick över när hon mutade mig med nutella och så. Haha. Så jag och Elina åt lite mellis för vi hade inte kunnat göra det tidigare typ för Alle och Erik kan inte bete sig som vanligt folk när man äter! Hahaha. Alle var fett rädd för Molly förresten, när hon slickade på hans hand. Alle; "AHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!"...
Där fick man ett gott skratt.
Fast a senare så skulle Elina hem och hämta sin mobbe för vi skulle ju på Göta Lejon HSM musikalen på svenska! Det var så himla coolt! Alla skådespelare, dansare och scen saker var så coola.
Vi köpte jätte mycket godis! Chips, bilar, choklad ... Mums!
Tänkte skriva om min dag idag lite senare!
A juste imorgon har vi sovmorgon, super skönt! Flisan ska kanske komma hit på morgonen, men har inte hört något från henne nu på kvällen. Ringer henne sen.

Ha det bra
/ from the e to the r

Kommentarer
Postat av: Adam :D

hejsvej :D sitter och chattar ^^ fast ingen är inne.. :o

roligt med HSM på svenska :P låter det inte lite roligt när dom ska sjunga på svenska? :o

pöös

2009-01-22 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0