Idag :]


(yeah)
Shululu bloggen. Nu sitter jag med Kärleksboken på min ena sida, telefonen på den andra och datorn i knäet.
Förresten har jag märkt en sak. Det är aptråkigt att läsa bloggar utan bilder. Därför så ska ni kära läsare få en bild
i varje inlägg! Jag vet jag är så generös. Men nu kanske jag ska ta och berätta om min dag i dag? Jo det började med att jag vaknade klockan halv elva. Jippi, jag är ju duktig på att sova jag vet! Efter det så åt jag frukost och så. Sedan frågade mamma om jag ville åka till stallet på förmiddagen eller på eftermiddagen och då valde jag eftermiddagen eftersom jag var lite trött, hehe.
Men aja då satt jag lite vid datorn och sedan kom Elina hit en kortis. Hon och jag tittade på tv. Först någon konstig modellgrej eller något, haha. Den var faktiskt lite läskig för det var typ barn i vår ålder och yngre och äldre som blev jätte jätte jätte sminkade och gick och log fejkade leende på scenen och blev bedömda. Elina och jag tyckte det var lite konstigt. Efter det tittade vi på Simpsons och det var ännu konstigare!
På eftermiddagen runt halv fyra åkte jag till stallet fast först plockade vi upp Flisan för hon och jag skulle rida tillsamans :). När vi var framme vid stallet gick jag och mamma till det ena för att fixa Musse och Gabbi och Flisan till det andra för att fixa Molly. Sedan följde Sarah också med på ridturen. Det var väldigt kul att rida ut i mörket. Mörkt men lugnt. Även fast det var lite för mörkt kanske så var det mysigt. Jag och Flisan pratade mycket, speciellt om ridläger och att hon och jag och Musse och Molly borde ställa upp i en spegelritt! Det skulle vara jätte snyggt, för Musse och Molly verkar verkligen gilla varanndra. Sedan om ridläger, för hon och jag ska kanske på ridläger tillsamans i sommar. Hoppas!
Efter att vi ridit ut en rätt lång tur (förresten såg vi typ tre rådjur där då, coolt va) tvingade Sarah mig att stanna medans hon fixade Atlaz, så jag fick hjälpa henne lite, hihi. Fast sedan så proppade hon i morötter i min mun och bara skrattade!
Men det gjorde ingenting för det var bara roligt!
Efter att vi varit i stallet och fixat allting så åkte vi hemåt. Jag och Flisan pratade mest men sedan körde vi en lek så att så fort man svänger åt något håll så ska man låta sig svänga åt det hållet så vi hamnade jätte konstigt och jätte roligt! Haha Flisans huvud låg på mitt! Det såg hel knasigt ut. Men kul var det.
Sedan sa vi hejdå till Flisan när vi släppte av henne och då var klockan sex ungefär.
När vi kommit hem så åt vi middag, det var min kära syster som gjorde maten! Den var väldigt god (a) ..
Men nu ska jag bara surfa lite och sedan gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon!
Tror vi har gympa -.-. Hoppas inte, jag har inte packat gympa påsen! Men efter plugget ska jag Ica och Carro åka till huddingehallen och bada. Det ska bli jätte kul.

Love from Ellinor


Kommentarer
Postat av: Arisco (som ni kanske vet vid det här laget !) ;)

hejsvej :) roliga bilder på dig och flisan xD roliga masker.. :D förresten, gympa är väl kul? :D tycker jag,,, xP

2009-01-13 @ 20:03:48
URL: http://masterblogg.blogg.se/
Postat av: Arisco (som ni kanske vet vid det här laget !) ;)

hejsvej :) roliga bilder på dig och flisan xD roliga masker.. :D förresten, gympa är väl kul? :D tycker jag,,, xP

2009-01-13 @ 20:04:00
URL: http://masterblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0