MINELL ÄR KNÄPP :D

PRATAR MED HENNE I TELEFON :D YAAAY!
Jag ringde henne för ... tolv minutrar sedan. Hahahaha.
Minell, vi har pratar i tolv minutrar? FATTAR DU?! 12 MINUTRAR...
HAHAH? ... Ja jag har lite dålig humor.
Minell: Hej
Elli: Hej
Minell: Hej
Elli: HEEEEEJ :D

Idag var jag på bibblan och lånade tretton böcker. Jag vet jag är det som jag själv skulla kalla nörd. NOT :O ...
JAG SKOJADE FÖR FASIKEN! HAHAHA DAVID ÄR EN GUL KYCKLING!! HAHAHA! Men jaja idag sprängde de våran skola. Nej alltså de sprängde på vår skola. Alltså "sprängaren". Och en lärare fick dampis damp på några i min klass. Nej men han var elak! Mot Pea den stackarn :o ... Honom ska vi inte prata om! Minell tror jag har gått.
HAHAHAHA.
Längtar fett mycket till sommarlovet! Ska på ridläger, till mormor & morfars land och så för Ia, Carro och Minell ska kanske få följa med dit :D Vaaa kuuul! Ska iaf till Ia's land också. :)

Skriver kanske senare, eller imorgon ? :D
Nu har jag en normal chatt med Alle -.-

Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: jag ;o...

hejsvej :) ja,, han var lite konstig... allstå, killen, han heter typ Alexander... Allstå, inte alle, men han.. killen... du fattar va? ;)



kram:P

2009-01-22 @ 17:31:00
URL: http://masterblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0