25 januari

"Det är bra att ha ett paraply när det regnar
så man inte blir blöt"

Mitt och Ica's ordspråk som vi nyss skrev på msn. ^^

Haha ja men idag red jag ut i en timme, med syrran och mamma brevid mig.
Det var skoj, fast det var himlans mörkt! Annars så har jag inte gjort så mycket mer,
det blev inget med Hanna för fick inget svar och sådär. Men nu ska vi i alla fall HELT
säkert göra något nästa vecka när hon är hos sin pappa igen :) ... Saknar ju min
knäppa Hanna! Haha (a) ... Annars så chattar jag med Sandra Adam och Ica.
Försöker fixa min läxa men det går skit -.- ... Ska logga ut snart och satsa på att göra
klart ma-läxan istället. Då går det nog sämre men aja, bättre att ha den klar i alla fall.
Imorrn ska jag åka och bada som jag Ica och Carro brukar på måndagar. Haha.
Egentligen skulle Erik och Adam kanske följt med men ingen av de kunde ...
Hörs imorrn bloggisen.

/ love from me

första bilderna på musse, sedan en på min & hannas fötter.
älskar dig hanna. föralltid hanna <3 ellinor.


Kommentarer
Postat av: ella

så du tar mina bilder ? what a gris !

2009-01-25 @ 20:54:50
URL: http://mysluggen.blogg.se/
Postat av: hejsvej ;)

hejsvej :D kul att jag nämndes ;) kan nog följa med nästa gång :D

pöss på dig <33

2009-01-25 @ 20:58:40
URL: http://masterblogg.blogg.se/
Postat av: hej på dig =)

hej hej ^^ fin bild förresten xP hörs imorrn :D



puss på dai <333 :)

2009-01-25 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0