MINELL ÄR DEN GALNA GRISEN PÄR

Jag säger:

som brukar inträffa någon gång i maj

Jag säger:

MINELL

minellsan' säger:

bbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjs

Jag säger:

bajsar du på mig?

Jag säger:

NEJ DET BLEV FEL!!!

minellsan' säger:

ja?!

Jag säger:

ocool

minellsan' säger:

minellsan' säger:

bajsbajs

Jag säger:

coolish

Jag säger:

hdbdbd

minellsan' säger:

hahahahaah

Jag säger:

l är den gflan agrinse

minellsan' säger:

töntig du är

Jag säger:

sen

Jag säger:

va cool du är!!!!

Jag säger:

Jag säger:

Jag säger:

jag är käääär i dig !!!

Jag säger:

minellsan' säger:

va !

minellsan' säger:

ämh

Jag säger:

jaaa VILL DU BLI MIN GRIS?

minellsan' säger:

ääh

minellsan' säger:

okej ellinor.. det nåt jag alltid villja säga till dig

minellsan' säger:

!

Jag säger:

tillsamans ska vi äta och sitta vid på en öde ... ja vad romantiskt, när vi babblar i med djuren grisen! grisen pär kommer dricka och äta FÖRALLTID PÄR

Jag säger:

minellsan' säger:

JAAA greta fneta jag älskar dig!

minellsan' säger:

vill du gifta dig med mig! ?

Jag säger:

ja tänk på små och andra .. de lever på en öde utan något ... ingen har de heller. .

minellsan' säger:

Jag säger:

JA OFC I WANT

minellsan' säger:

¨JAAaAAAAA

Jag säger:

NU ÄR VI MAN OCH HUSTRU!

Jag säger:

nej jag menade hustru<3hustru

minellsan' säger:

jag skilljer mig

minellsan' säger:

jag vill det..

Jag säger:

NEEEEEEEEEEEJ?! `HUR KAN DU?

Jag säger:

SNYFT DIN GALNA GRIS! JAG TÄNKER BERÄTTA FÖR PÄR

Jag säger:

minellsan' säger:

jaqg är pär ?

Jag säger:

oj ... ja .. juste ! jag menade att jag ska berätta för .. grisen .. GILDA !

Jag säger:

ja minell detta är du : och detta är jag :

Jag säger:

smaliieee

minellsan' säger:

okej


Kommentarer
Postat av: Adde ;)

rolig chatt, men lite konstig... :D visst var det kul att köra fotboll idag? ;)

kram på dig :)

2009-01-22 @ 17:16:16
URL: http://masterblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja bäääst :D

lovar att köra imorrn med :)

och din tröja var fett skön , ha den imorrn med !! XD

pööss

2009-01-22 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0