MALIN & CISSA

... var ju de två jag var med idag då.
Men innan vi kommer till det kanske jag ska berätta hela min dag. Det började som vanligt med att jag gick upp, blablabla ... gick till skolan typ sju i åtta. Jag vet jag är smart, men det tar ju typ bara fem minutrar att gå till skolan. Fast det visade sig att när jag kom dit var alla redan där och vi hade matte genomgång ... Idag hade vi matte i en hel timme. Booooring!
Annars var det som de flesta andra dagar. Jag spelade fotboll på lunchrasten, det är fett skoj! Men jag var lite förvirrad för vilket lag jag var på hahaha, sedan så jaa. Tur att ni "förlät" mig, Arisco och Ericco. Ni vet att jag inte klarar mig utan er, ofcourse. Men ja. Annars i det "kära" plugget gjorde jag lite europa resa på data timmen men fick springa ner till träslöjden och fråga Ia om hennes lösen och användarnamn. Haha jag glömde bort det fast hon berättat det typ tio minuter innan. Jag är dumdum!

Aja senare så träffade jag Malin och Cissa i centrum. Mysmys! Fast jag skämde ut mig vid Coop när jag skulle in genom dörren så försöker jag gå in genom utgången och det går ju såklart inte och jag bara "GAH!" och sedan glodde några konstigt på mig och jag bara "Ähm jaa ... den gillar inte mig, öhm..". Haha det gick ju suveränt, rätt?
Senare gick vi till Cissa, fast först blev Malin dragen av någon eller alltså? Någon började prata med henne en hon kände jag och Cissa bara "Lalala". Haha.
Hos Cissa tog vi typ tusen foton! Kanske lägger ut något här ... Får se. Annars så snackade vi JÄTTE MYCKET. Åt massvis med godis, mums! I<3CANDY! Som Malin skrev till mig på msn förut, haha.
Jaja hade skitkul med de. Nästa helg ska vi kanske sova över!
Nu sitter jag här hemma. Tittade på "Cheetah Girls - One World" förut. Den var helt OK.
Nu chattar jag med min käre Adam, käääre Ia, systeryster och så.
Puss!

JUSTE, NY KÄRLEK
(men lugn jag älskar fortfarande tvillingarna och nick jonas)

omg, vilken heting :o


Kommentarer
Postat av: Adam, Arisco, Adde.. ;)

hejsvej :) kul att jag nämndes (a)öh, vad ska jag mer skriva?? öhh, du var bra på fotboll ;)



pöss <3

2009-01-23 @ 21:39:35
Postat av: Vendela

åhh, va snygg (A)<33

2009-01-31 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0