JAG ÄR TRÅKIG :)

Hahaha, seriöst visst äger mina rubriker? Eller inte ...
Jaja idag var jag med Elina min käre Elina! Igår var jag med Sarah i stallet, Sarah is the best ju! Vi red ut med Musse och Atlaz. Mamma tvingade oss att klättra (?) lite i skogen, lite jobbigt trodde jag skulle ramla av! Haha, men det var skitkul i stallet i alla fall. Sarah och jag snackade och mockade lite med, haha roligt roligt!
Annars så idag var det ju tråkig skola som vanligt. Fick tillbaka ma-läxan kan bara säga FAN. Jag kämpade med den, men jaha? Man måste visst vara matte proffs, eller vaddå? -.- Grymt jobbigt, jag orkar inte med matten längre! Känner för att bara skita i den och kasta ut den i svinstian som säkert Carro eller Minell hade sagt (det där om svinstian).
Jaja efter plugget var jag med Elina min sötnos. Först var vi hemma hos mig, åt mellis & gick ut med Mandel. Efter det hämtade vi Molly och gick till Elinas nya hus (hon har ju flyttat). A, men jag gillar hennes lägenhet även fast det var lite rörigt där nu! Tapeterna är super fina och det är jätte mysigt där tycker jag. Elina babblade med Martin i typ mer än en timme? Gash, jag lekte med Molly haha Ludde orkade inte med henne! Nej men ja? Sedan skulle vi egentligen gått ut och träffat Sandra men pappa hämtade mig innan tyvärr. Nu sitter jag här och har tråkigt -.-. Imorgon ska jag typ med Elina till hennes stall och på fredag ska jag träffa Malin och Cissa! Yay, längtar!

Puss på kinden

- Vad söt du är!


Kommentarer
Postat av: ica

vad heter låten :O

Fett bra xD

elr va sökte du på :)

2009-01-22 @ 15:35:52
Postat av: ica

vad heter låten :O

Fett bra xD

elr va sökte du på :)

2009-01-22 @ 15:36:04
Postat av: silly

aaah vilken sööt låt :D!! va sökte du på & va heter den :)?

2009-01-22 @ 15:39:30
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Anonym

hey på dai! :D bra låt =) förresten, du e inte tråkig? ;o... iallafall, hmm... :P

pöss på dig :)

2009-01-22 @ 17:14:15
Postat av: Adam :D

hej igen ^^ det hände något så mitt namn togs bort ;o

2009-01-22 @ 17:15:02
Postat av: Vendela

diggar låten ! :D<3

vad heter den ? (aa)

2009-01-31 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0