I skolan

Är i skolan, så får inte skriva nu ...
Men jaja! Idag har det varit tråkig dag, hehe. Men annars så har jag varit med Amanda Carro och Minell på rasten.
De hade basketturnerning idag, men jag var inte med! Orkade inte. Jag har lärt mig powerpoint nyss och skrivit ett inlägg i Amandas blogg. (www.pandahnittiosjua.blogg.se) Det var roligt! Haha. Vår lärare är här så jag måste dra. Jag har tråkigt, tråkigt, tråkigt. Tror jag. Eller något? Idag fick vi hemlig vän till alla hjärtans dag, fett kul. Man ska köpa present till den man fick i klassen! Efter plugget så ska jag hem med Elina och sedan ska vi till stallet, iaf om allt går igenom planerna. Imorrn ska jag sova hos Carro, mysigt! Rida ska jag också, på förmiddagen. Hoppas Sarah är i stallet då!
Puss

Kommentarer
Postat av: barroberta

JA DET SKA DU :D . OCH DÅ SKA JAG PROPPA I DEJ MASSA CHOKLAD OCH GODIS TILLS DU SPRICKER ;) <3

2009-01-30 @ 20:56:17
URL: http://carronittiosjua.blogg.se/
Postat av: hej på dig :D

hej hej :D



är du i skolan? :o ska säga till Maria... >:) fast kommer hon tror mig? :o återstår att se... XD



kram kram <33

2009-01-30 @ 21:07:13
URL: http://masterblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0