Hello Kitty

Jag ska vara helt ärlig. Jag ÄLSKAR Hello Kitty saker.
Här kommer lite bilder, några saker är lite coola andra
är kanske lite för barnsliga. Men Hello Kitty är ju sött.


Hmm ... Jo alltså, en sådär här kanske jag är lite för stor för om den ser ut så.
Men den är som sagt väldigt söt!

Wow, den var cool! Ge mig den.

I <3 PINK!

... men det är inget fel på svart heller!

Hihi, vem vill inte ha en helt gullig bil?

Den här var fin. Rätt ren, men samtidigt Hello Kitty-(ig).

Okej, nja ... Den där var nog för överdriven. (Ja det kanske
bilen också var, men det var en bil!)

Perfekt för alla Hello Kitty älskare.

Söt mobil telefon.

Till och med en dammsugare? Det finns verkligen inga gränser.

Ja, där såg ni ju lite. Håll med om att det är lite sött i alla fall!


Kommentarer
Postat av: barro

HHI VAD ROLIGA ;:D . du berättade om dom för mej igår ;p

2009-02-01 @ 16:16:55
URL: http://carronittiosjua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0