HELGEN

Har inte skrivit om min helg eller så men tänkte göra det nu.
Igår var jag först bara hemma och så, men efter ett tag så åkte jag och pappa till stuvsta för att se om det fanns något att köpa till Joanna i en presentaffär där. Annars tänkte vi kolla i djuraffären efter något till hennes söta hamstrar, men ingenting var typ öppet.
Efter det åkte vi till huddinge c och där hittade vi en jätte söt mugg på Gallerix där det stod "Worlds best friends".
Runt fem skjutsade pappa mig till Joanna för då var vi runt tjugo över fem, det var ju bra så jag kunde vara med henne lite innan festen började (den började klockan sex). Cicci, Tove, Catja och Erica var de som också kom. Och jag då, haha.
Vi började med att alla typ var helt tysta och vi satt och valde film. Men det gick inte så bra. Det slutade med att vi skulle titta på "Bruce den allsmäktige" efter maten. Vi fick tacos till mat, det var jätte gott! Fast först var alla jätteblyga. Joanna sa "Hörrni ... Det är inte förbjudet att prata", haha fast det slutade med att alla pratade i mun på varanndra! Alla la i stjärnpaljetterna som låg på bordet i varanndras mat hihi. Stackars Joanna, hon fick det mesta i sin mat och i sin drycka! Hihi. Efter maten satte alla sig i vardagsrummet där vi skulle kolla på "Bruce den allmäktige". Joanna satt på en sacksäck (som hon klippt hål i när hon var liten!), Erica i en fåtölj, jag i en annan fåtölj och Catja, Cicci och Tove satt i soffan. Alla drack sin bål, dippade chipsen (jag och Joanna hade fixat dippen, eller tja jag rörde runt den!), åt massa godis och chips, pratade och skrattade och hade det skoj.
Filmen var väldigt lång, men det var kul i alla fall. Sedan var vi ett litet tag på Joannas rum och sådant. 
Catja och Erica gick klockan tio men Cicci och Tove stannade tills klockan var fem över tolv! Haha. Det var super kul. Vi snackade, tog kort, skrattade och lekte charader. Sedan körde vi lite spel, "Geni". Cicci var värsta proffset på typ alla frågor? Haha, jag sög på det! Thihi. Men sedan gick de hem då och jag och Joanna fixade oss för natten. Vi la oss lite efter två. Vi var ju lite trötta efter festen. Joanna fick fett fina presenter *avundsjuk*.
Haha jaja det var jättekul! Nästa dag såg jag och Joanna på "Hancock". Skitkul!
Sedan kom pappa och hämtade mig och nu tittar jag på disney channel.

/ Puss

Världens mest söta tvillingar!

En sådan vill jag ha ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsvej :) fin helg... :D och sniciga bilder :)

hejsvej :)

2009-01-22 @ 17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0