30 januari

Shoho vilket tråkigt inlägg jag skrev i skolan! Fast ja det är klart, lite svårt när ens lärare sitter tre datorer ifrån en -.- ... Hehe. Tack Stoffe förresten för att du lärde mig powerpoint. Det var jäkligt schysst av dig. Hihihi.
Nu chattar jag med Cicci, Carro, Malin, Vendela och Adam. Det är roligt! Haha fast jag har märkt att jag väldigt ofta gör "^^" den smalien på msn ... Skumt, fast den är söt.
Väntar på att Amanda lilla Amanda ska öppna sitt album ... Det gjorde hon nu! Yay, ska spana igenom det. Kommenterade lite, hihi. Nu ska jag sluta tjocka mig i godis & chips. Eller nje, det har jag redan gjort! Mumselimums.
Nu skrev någon något typ? Måste kolla ... HEHEHEHE. KOMMENTERA KOMMENTERA GOTT FOLK!
Idag var jag iaf med Elina som sagt efter kääääära skolan. Vi var hemma hos mig, satt vid datorn och sedan åkte vi till stallet. Caroline var där så skämtade lite med henne, haha. Annars så red jag ut, jag och Elina snackade lite. Annars så fick Elina skritta runt lite sedan hon blev överlycklig! Hihi. Aja senare åkte vi hem och bestämde att vi ska sova över på sportlovet och ha filmkväll. Filmerna vi ska se är Wild Child, HSM 3 och säkert Cheesman med då (She's the man). Annars så ska vi se One Tree Hill säsong 1 och säkert köpa 2:an och 3:an med. Ska försöka komma ihåg det iaf!
Nu ska jag dra för alla säger något. Åh, Amanda logga in på msn, det var ju skoj!

Puss och kram, JAG ÄLSKAR ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0