29 januari

Sådär ja ... Vad ska man säga om idag då? Ingenting speciellt hände direkt, på morgonen hade vi morgonskriv och självklart så läser våran lärare upp min berättelse. Jag försökte ignorera det eftersom att hon läste för både 4:an (i D) och oss då i klassen -.-' ... Men nepp, för när jag lite oskyldigt försökte prata med Amanda medan hon läste så blev en annan lärare som var där sur på oss typ. Eller tja hon sa till oss i alla fall. Anyway, på rasten var Alle alldeles alone bland alla tjejer eftersom att de andra killarna var på basket i gympasalen. Alle var ju sjuk nyss så han kunde inte vara med, så alla tjejer retades med honom för att han var lite själv då, haha. I kapprummet alla tjejer helt plötsligt bara vände sig och glodde på honom, för någon nämnde honom, stackars lilla Alle! Jaja efter det stack jag och Elina ner till datasalen, det var heltomt där! Grymt skönt. Vi chattade med några på msn, fast ingen var typ inne. Jo Flisan var inne för hon är ju sjuk - krya på dig! Och sedan Phille då, fast han var "upptagen" så han svarade ju aldrig. Aa och sedan tittade jag och Elina igenom hennes gamla email och bara - what? Ja några kanske vet vad jag pratar om. Men om jag säger såhär, då behöver du ju inte mig som bästis ... Sedan samtidigt som vi var tillsamans? Vad taskigt alltså ...
Tja senare så stack vi upp till klassrummet igen då och då så körde Carro Minell och Alle "Diamanten". Haha de tog det verkligen seriöst! Det såg skitkul ut när de bara "Men alltså joo! Jag ska ha mina tretusen nu!" haha eller typ "Men Alleeee, du fuskar ju!" eller något sådant. Så gulligt. Hihi. Annars gjorde jag och min käre Manda klart europa-krysset, vad bäst vi är alltså!
Annars på elevens val, jag och Joel höll på att DÖ av garv! Haha värsta knarriga läraren. Tur att jag har någon iaf att snacka och garva med där då, Joel alltså. Haha ...
Efter plugget stack jag hem till min älskling Mandel. Världens gulligaste vovve! Sedan åt jag mellis, tittade på one tree hill och satte mig vid datorn. Skulle egentligen pluggat men orkar inte. Nyss snackade jag med Ia i telefonen nu snackar jag med Carrobarro som jag ska sova hos på lördag.
Puss på kinden
/Ellinor


Kommentarer
Postat av: jag :o

haha, roliga bilder ;) Carro såg liite konstig ut där,,, ;)



pöss pöss <3

2009-01-30 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0