"What tha häkk!"


Skrev inte igår, eftersom att jag var upptagen med stort u. 

Haha. Igår så var jag i alla fall i stallet på förmiddagen, vi åkte dit klockan tio på morgonen och jag hade vaknat 09.41 så jag fick ju stressa lagom lixom -.-' ... Min frukost fick jag äta i stallet, så jag tvingade Gabbi att sitta där med mig eftersom att jag inte vill sitta ensam i sadelkammaren (eller snarare rummet-fullt-av-skåp). Mamma stod och babblade där utanför med Lambies ägare. Sedan så gick jag och Gabbi och hämtade vår lilla isbjörn Musse. Han stod där så snällt och Gabbi tog honom medan jag "underhöll" Smart och Atlaz så att inte de skulle få för sig att rymma när Gabbi öppnade grinden. När vi hade gått med Musse till stallet så var det  ... mocka, fixa, greja, borsta, kratsa. Ni fattar. Sedan sadel och träns. Kort sagt: vi fixade Musse. Sedan red Gabbi lite på paddocken. Efter att vi varit i stallet, så fick jag skjuts av mammsen direkt till Ia. Vi satt vid teven, hon tänkte på Martin, jag skrattade åt henne. Normala grejer. Efter det så gick vi hem till mig för att hämta mina sova över saker, för jag skulle sova över hos Ia. Efter det åt jag middag där och jag och Elina började gapskratta av en sak som hennes mamma sagt, för alltså Elina bara "Ja, jag tänker inte träffa Martin men vi ska gifta oss!" och Elinas mamma bara "Jaha, så du ska alltså säga såhär: Amen Martin, vet du vad? Jag vill inte träffa dig men vi ska gifta oss! Ja, lixom what tha häkk, det går ju!" och jag och Elina började verkligen garva så tårarna rann och de andra bara "Hmm? Har vi missat något?". Haha, oh my god vad vi skrattade!
Men efter att vi sedan glott på teven, kört singstar med Ludde (Ia's lillbrorsa) så ringde Ia Martin. Sedan la de på? Sedan ringde Martin till henne? Skumt, men aja. De ska visst träffas på fredag i centrum och jag ska följa med.
Sedan pratade Elina i alla fall med Martin i evigheter ... Jag somnade ju nästan.
Men jag och Elina tittade på tv:n på Ia's rum till klockan elva. Inga bra program, fett oseriösa? Trista! Fast okej, lite kul när vissa fick damp på det där "A Shot At Love" eller något med någon Tila.
Aja sedan somnade vi rätt tidigt, runt 1. Båda var väl trötta efter att ha pratat så länge. Hehe. På morgonen vaknade vi klockan åtta (eller snarare: JAG vaknade då) av att Molly hoppade runt på madrassen jag låg på och ryckte mig i håret. Och gissa vad som hände? Sedan KISSADE hon på min sovsäck! GASH, BARA WHAT THA HÄKK?!
Haha, men Molly är ju en söt liten mops så henne går det ju inte och vara arg på ... Ia's mamma tvättade min sovsäck sen, tack! Man vill ju inte ha en nerkissad sovsäck, haha. Eller vill du? Varsågod, pröva någon gång!
Till lunch gjorde jag och Elina korv med bröd. MUMS! (eller gjorde och gjorde, stekte och tinade ...)
Snart kommer Carro hit!

Puss

Elina ser lite flummig ut.


Kommentarer
Postat av: Ericco :3

Ni verkar ha haft det kul :P



Kolla in min blogg nu, fixat designen lite. Kommenter ifall det är något fel x'}



2009-02-24 @ 14:14:21
URL: http://benskyddstejpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe ^^



Kan visa sen :>D



Kan youtube klipp nu :D

2009-02-24 @ 20:00:42
Postat av: Anonym

huddinge centrum eller??



vilken tid på fredag?



snälla säg till mig :D

2009-02-24 @ 20:39:23
Postat av: Ericco :3

Tackar, ennu en gång !



Du är också sötnötig ! :3

2009-02-24 @ 21:45:28
URL: http://benskyddstejpen.blogg.se/
Postat av: Arisco kommentar...

hej hej =D



Ses imorgon (måndag) x)





puss <3

2009-03-01 @ 18:46:20
URL: http://masterblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0