Centrum med E & M

Shululu bloggen. Idag har det varit en heldag i centrum med Martin och Ia. Det började med att jag gick till Elina (med lite vägbeskrivning, jag ringde henne minst fem gånger under tiden) och då så satt hon och babblade med Martin i telefon. Jag hälsade grattis till honom för att han lyckades komma upp klockan halv nio idag. Fast senare sa han att det var för att hans mamma väckte honom. Men i alla fall, så mötte vi Martin någon timme senare, vid busshållplatsen. Efter det så gick vi in ett litet dag, lyssnade på idol skivan och jag försökte logga in på Ia's dator utan att hon märkte något, men det gjorde hon såklart. Efter det så började vi traska neråt mot busshållplatsen igen, eftersom att vi skulle till hc. Men då ringer Ia's pappa och säger att han kan skjutsa oss. Sedan när en blå bil körde förbi så trodde smarta Elina att det var hennes pappa så hon höll på att börja vinka och ropa (Så sa hon när Martin kom också. Typ såhär: Där är Martin! Ne det är det inte ... Jo! Ne ... JO DET ÄR HAN!) men som tur var så såg hon att det inte var hennes pappa.
Efter det fick vi skjuts till hc och där gick vi mest runt och tittade i olika affärer. Elina tvingade in oss till Wedins, där hon matchade väskor med Martins ögon (stackarn) och sedan så var vi inne på kicks, där Martin började stinka parfym eftersom att han sprutade ut lite för mycket (och tänkte blanda två, vilket resulterade i att han bara fick en massa parfym på handen).
När vi hade gått runt i massa olika affärer, babblat och flummat (mest i Elinas fall skulle jag tro, men även jag var allvarligt flummig) så började Elina springa iväg. Då ropade jag till henne att springa till donken, eftersom att jag var hungrig och då kunde vi ju lika gärna jaga henne dit.
Men först sprang hon in på BR och då såg vi det fantastiska erbjudandet:
Jag är definitivt, ABSOLUT INTE ironisk. Host. Jag har bara en förkylning. Host, host.
Men efter att vi sett det fantastiska erbjudande bestämde Elina sig som tur var att springa in på donken. Då sprang vi efter henne och bestämde oss för att äta lite (ja, vi var ju på donken? MCDONALDS!!!!) så jag bad Martin att beställa åt mig för jag var lat och ... ja, okej, bara lat. Då gjorde han det om han fick en cheezeburgare. Det fick han, den kostade ju bara tio kronor. Men ojojoj, vad kära Martin och Ia är roliga! För gissa vad jag får när de har beställt? EN HAPPY MEAL!! Herregud, vad lycklig man blir. En sådan har man ju inte ätit på år. GRRRR! Plus att jag fick en liten gosedjurshund till. Fattar ni? EN GOSEDJURSHUND! Visseligen en liten som vi först dränkte i vatten och sedan kastade Martin upp den på någons balkong, men i alla fall. Jag säger det bara: GAAAAAH!
Jaja, jag har ju humor som tur är. Så glad blir man. Okej, jag kände för att mörda de. Men på ett snällt sätt, tro mig! Jag menar, jag känner för att mörda Ia flera gånger om dagen. På ett mycket humoristiskt sätt. Tro mig.
Efter allt detta på donken (MCDONALDS!! GAH!) så köpte också Elina en glass. Den åt både jag, hon och Martin. Glass är gott och det var en extra god glass. MCFLURRY! HAHAHA!
Sedan då? Då gick vi till scenen, "dansade" lite och jag blev ÖE enligt de två. Det är då överseriösa Elli. Då de båda var mycket oseriösa när de sa det, eftersom de egentligen menade att jag inte är seriös. Underbart.
Sedan så kastade vi snöbollar på varanndra. Eller njeee ... Elina sprang iväg för de, jag kastade lite och Martin kastade. Vi försökte också träffa papperskorgen med de. Jag var bäst! Okej, jag fuskade, men jaja ...
Efter ett tag behövde Ia gå på toa (IGEN!!! Tror jag?) och då skulle vi tillbaka till donken (McDonalds!) så medan hon var på toa hade jag och Martin barrkrig. Eller alltså, de där små ... trädbarkbitarna som ligger i olika saker på donken (GAAAAH) de kastade vi på varanndra. Och kom på en ny sport. Och Elina tog lååååång tid på sig (när jag senare frågade varför så sa hon att hon fixade håret, det är min knäppis det).
Efter en lång dag i HC så tar vi bussen hem. Jag vinkar hejdå till de och väntar tills stationen jag ska av på. Går hem, äter och sitter vid datorn. Shohej, nu sitter jag här. Kom hem för ungefär två timmar sedan.
Plus att jag kom på lite humor från idag. Martin sa att om han inte kände oss, så skulle han tro att vi var fulla. Då började jag och Ia att gapskratta. Hehe.

Långt inlägg, JAG VET.
Ingen pallar läsa, så här är lite bilder istället:

(Jag vet. M: anmäl mig. E: mörda mig.)

(Vi ser ju vem det är? Elina, min knäppis.)

(Från min - grr - Happy Meal förpackning. Yippie.)

(Glömde jag säga att vi verkligen gillade isskulpturerna? I think.)


Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Ericco <:

Hehe, orkar inte skriva :P

2009-02-28 @ 11:40:55
URL: http://benskyddstejpen.blogg.se/
Postat av: Arisco x7

orka inte läsa allt (a) rolig bild på den där hunden+Baby Born?? xP









kram <3

2009-02-28 @ 19:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0