Kväll hos mommo & moffa

JAG ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN!

Nu har jag slutat tjata om Nick Jonas och ska istället tjata om hur det var hos mormor och morfar.
Jo det var faktiskt helt OK. Rätt roligt. Mina två småkusiner (Nisse & Jojjo som Gabbi säger) är väldigt galna. Haha de är också BB (Bråkbröder). Gabbi och jag var med de under tiden som hon inte smsade och låtsades ha "det är synd om mig för att jag är fast här" (förlåt Gabbi). Jaja, det var rätt skoj att vara med de. När man jagade de med kameran och när man skrattade åt de för att dem lät lite roligt. Det var god mat som det alltid är när man kommer till mormor och morfar och efterrätten (prinsesstårta) var också god. Men väldigt ... maffig. Ja, ni vet hur prinsesstårta smakar ... Vi kom hem för typ tjugo minutrar sedan och nu sitter jag i Gabbis rum med Gabbi. Hon sitter vid den nya datorn så jag får sitta vid pappas! Grr, hon snodde den bästa. Hur ska jag nu kunna webbchatta med Erik? Fast han är inte inne tyvärr ... 
Webbchattade med "Snygg Erik" hela kvällen igår. Det var skitskojj. Men nu sitter jag och chattar med min ängel IcaPica.

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Ericco :3

- Ne-Yo Ftw'

Han e brao :3

2009-02-23 @ 19:00:28
URL: http://benskyddstejpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0