Min dag


Hej alla söta läsare! Nu sitter jag efter en dag i stallet. Först tog ju jag och Gabbi bussen till ett ställe, där vi gick av och gick en mellan lång bit. Sedan fick vi skjuts av Lambie's ägare, tackar! Jag mockade Atlaz box, Gabbi Musses och sedan fixade vi med deras mat och lunchpåsar. Ingen ridning blev det idag, kan hoppas att jag får rida på lördag och söndag.  Efter ett tag kom också mami till stallet med världens sötaste hund, Mandel. Man blev jätteglad av att se honom, Gabbi och jag hade ju känt oss lite elaka som lämnat honom där hemma. Men Mandel var överlycklig, (ja, efter att jag och Gabbi hade bortsat, kratsat hovarna och fixat Musse och Atlaz med täcke och kittet) när han sprang på ett fält. Han snodde mammas vante och sprang omkring som tokig. Han var verkligen urgullig kan jag säga. Imorgon ska jag och Elina kanske in till centrum för att träffa Martin där. Men just nu sitter jag och tittar på 7th Heaven. Ska fortsätta med det nu, ha så skoj nu alla gulliga läsare! Hoppas ni får en mysig kväll.

Puss från mig

Kommentarer
Postat av: Simon I

huddinge centrum eller?

2009-02-26 @ 21:52:44
Postat av: Anonym

men då får ni logga in på msn :D

2009-02-26 @ 21:56:22
Postat av: Arisco is back in buiseness...x7

im back från fjällen =D





puss från mig! <3

2009-02-28 @ 19:33:21
URL: http://masterblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0