Lördagskväll


En otroligt gullig och gammal bild på mig och en av mina bästa vänner Minell.

Minell har då kommit hem från åre nu. Äntligen, säger jag bara, har saknat henne! Tänkte ringa henne nu men det kanske inte är någon idé eftersom att mello har börjat och vill inte störa mitt i låtarna. Ringer henne imorgon, skulle jag tro. Just det, gissa vem som mer har kommit hem?! ADAM! Yes box, har saknat honom som attan. Men om du kollar kommentarerna, så ser du att magrutsgrabben "is back". Sitter och tråkar nu, orkar inte kolla på mellon ... Där nere sitter Gabbi och Alice. De skrattar och skriker om vartannat. Säkert åt mellon. Nu loggade jag nyss ut från msn, för den krånglade lite grann. Chattade med Adam, Malin, Elina och Johanna. Men nu fick jag ju tyvärr säga hejdå till de. Tråkiga msn, den är alltid knäpp. Jaja, nu kanske jag ska gå och vara lite social. Fast jag orkar inte. Haha, jag vet jag är världens lataste lilla Ellinor. I think. Men anyway, nu så ska jag nog be om våran laptop. Älskar, älskar, älskar verkligen den.
Hoppas ni får det bäst, jag älskar er!

/Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0