Toppendag med Flisan


Där är min lilla Lisa och lilla jag!
Idag var jag med Flisan som ni ser på rubriken (Flisan=Lisa).
Vi hade askul! Först efter skolan så sprang vi uppför isbacken till bussen och vid busshållplatsen så träffade vi Ica och Ellen. Nora var också där, vi åkte med de till Vivo och centrum, där vi skulle gå av. (Ica och Nelle skulle av vid vivo och jag, Flisan och Nora skulle av vid centrum). Där sa vi hejdå till Nora och sedan fortsatte vi mot Coop. Vi skulle kolla på grejer till våra hemliga vänner. Min är Flisan, haha! Fast hon vet om det så hon valde också själv kan man säga. Hon har en snubbe i vår klass (kan ju inte säga namnet) och då köpte hon samma som jag köpte till henne :) ... Perfekto till alla.
Detta köpte jag: en jättefin grå prickig väska (Lisa köpte en rosa prickig), fruktnappar, halstabletter, noblesse till Lisa (hemlig vän ju) och sedan ... inget mer tror jag? Har glömt, har minne som en guldfisk. Jaja vi hade skoj och gick lite till H&M, för Lisa skulle köpa något till sin lillasyster. Jag tittade runt lite där hittade jag ju väskan! Den är jätte söt!
Senare åkte vi hem med bussen till Lisa vi snackade lite och jag tyckte hon sa "Måsveavägen" jag bara "????" och hon bara "Ja MÅSVÄGEN" jag bara "ahaaa..." Så smart är jag alltså! Vi kom i alla fall hem till Lisa, åt lite mineral soppa (nja okej det kanske var mineralis ... jaja något på m), satt vid datorn och Lisa har skaffat blogg! www.lillaslisa.blogg.se.
Spana in den! Om ni vill såklart. Kom hem för någon timme sedan, mamma hämtade mig och vi skulle till Vivo där träffade jag på Hanna. Måste vara med henne nästa vecka, bäst jag snackar lite med henne.

Kramisar / Ellinor

Kommentarer
Postat av: simon I

Cool blogg. Jag såg er vid centrum. coolt eller XD

2009-02-13 @ 15:57:52
URL: http://brodersimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0