Tittar på 7th Heaven


Money, money, money ...

Varför jag har en bild på lite pengar där uppe?
Jo, kära läsare, jag har ingen anning. Kanske för att jag just nu känner att jag saknar pengar. Elina gick nyss, det var ju lite tråkigt. Vi satt och glodde på One Tree Hill (andra säsongen) hela morgonen. Sedan drog jag upp rullgardinen och allt Elina säger är "Åh herregud vad ljust det blev!". Det lät ju lite kul, eftersom att hon låg på madrassen med täcket över huvudet. Annars så sitter jag och tittar på 7th Heaven (första säsongen) som vi har köpt hem. Jaja nu ska min syster ha datorn, så det är bara att snällt lämna över den vackra bärbara datorn som jag vill älskar. Haha, vi hörs väl senare då ...


Kommentarer
Postat av: Ericco :3

Fina pengar !



Ska skriva blogga lite nu :)

2009-02-21 @ 17:31:20
URL: http://benskyddstejpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0