Flottsbro med polare igår


Jag och Elina hälsar "Happy Birthday" till den som fyller år ... (a)

Har inte skrivit på ett tag, för som jag sa förut så har ju datorn kraschat ...
Men gissa vad? Igår var jag i flottsbro med mina grabbar (Erik, Adam och David), och mina sötnosar Ia, Ica, Minell & Carro! Ja, Nilla, Nora och Sandra med såklart. Det var i alla fall skitkul och alla som skulle till flottsbro hade sovmorgon, så himla skönt! Klockan kvart över nio skulle man vara vid skolans parkering. På morgonen så sov jag lång tid! Sedan så ringde jag Carro. Men sedan så ringde Minell på min mobil! Så då sa jag att jag skulle ringa upp till Carro. Sedan när jag pratade med Minell i mobben, så ringde Ia på hemtelefonen! Haha och Ica smsade också precis då ... Thihihi.
Efter ett tag så fick jag skjuts av pappa hem till Ia. Hon stod och tog på sig ytterkläderna. Själv såg jag ut som en muppig anka i mina täckisar (weah täckisar som jag skrev till Ica). För täckisarna var inte ens mina ... Haha, de var min brorsas!
I bussen på väg dit så satt jag med Ica, Minell, Ia och Carro. Vi satt vid ett bord, för bussen var fett lyxig! Annars så satt Nilla, Sandra och Nora vid bordet brevid. Busschaffisen hette Roffe, han var coolish. Efter ett tag kom också Adam, David och Erik ner. De hade varit uppe för att glo lite på tjejer. Yngre tjejer dessutom! HAHAHA, nej jag skojade bara. Adam, Erik och David - hoppas ni fattade att jag bara skojade ;D<3 ...

När vi hade kommit fram så sprang alla runt omkring som halshuggna kycklingar (fast jag har aldrig sett halshuggna kycklingar, men det är nog ingen trevlig syn ...). Adam var en av de som hade haft på sig pjäxor på hela vägen. Vad söt han var i sin halsduk, pjäxorna, täckisar, skidglasögon och hjälmen. Nästan så jag blev kär i honom (igen) ... (Elina instämmer, förutom kär-biten).
När alla hade hyrt sina skidor och snowboards, så började vi att traska mot backarna. Men tyvärr när vi hade gått, dragit och släpat oss fram till den första backen vi skulle ta, barnbacken (man måste ju värma upp?!) så visade det sig att liften var avstängd! Man fick ju lite damp då, som ni kanske förstår.
Först så åkte vi ankarliften, men varken Carro eller Elina hängde med! Elakingarna! Nej jag skojade, de kanske var lite nervösa inför backarna.
Åkte i familjebacken, i två andra backar och så ... Sittliften var skojigast! Någon som man satt med var "direktör" eller "sheriff" det var den som skulle ta upp grejen man hade skidorna på och som gjorde så man inte ramlade ner.
Jag, Ica, Erik och Minell lurade Adam (som satt i liften framför med David) att hans stav ramlat ner, för en stav hade ramlat ner! Fast det var inte hans ... Haha, han gick på det. Adam, du börjar bli lite lättlurad! *bara skojar* (IGEN)
Det var i alla fall jätte skoj och alla skrattade, tramsade, flamsade och hade världens bästa! De som åkte till Romme kan INTE ha haft det bättre än vi, vi hade ju värsta lyxbussarna med, med neonljus, bord och sedan hade vi två toaletter på bussarna! Värsta lyxvarningen, eller hur?!
Hade en så mysig dag! Hoppas det blir så någon mer gång. Har bilder i massor, måste bara ta USB-sladden hit ... Fixar det sedan när pappa kommit hem, så ni får bilder någonstans senare idag!

Nu sitter jag här med Elina. Vi har flummat med webben, snackat om hennes stora kärlek och trixat och fixat ...
Senare så ska vi väl ... chilla? Ska fråga om hon kan sova här idag, även fast det kanske inte blir filmkväll idag.

/Puss och kram från Elli

Jag som flummade igår runt elva? :o
Därför ser jag lite trött ut kanske ...

Jag och Elina sitter och ... flummar.

Oyeah. Elli goes lerfigur.

Kommentarer
Postat av: Ericco <33

HArru ny dator med likadan webb som jag har ?



Snajli !



Puwz :'3

2009-02-20 @ 20:43:12
URL: http://benskyddstjpen.blogg.se/
Postat av: Arisco is back... After ski!

det var bara jag som hade pjäxor hela vägen, x7

blev faktiskt lite paff när ni sa att jag hade tappat staven, så såg David den andra staven och: ADAM! Du tappade din stav ju! då blev jag ännu räddis.

me=söt ftw x9

E inte vi också dina sötnosar? :o





paws<3

2009-02-20 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0