Nick Jonas


Kan man vara hetare? Jag är så kär man kan bli i Nick Jonas!
Ja, egentligen är jag kär i hela bandet Jonas Brothers, men i alla fall.
Har du någonsin sett någon sötare? Jo just det, Adam och Erik klart.
De får väl också elva på en skala ett till tio. Fast Nick kanske får tolv ...
Nej nu skojade jag bara, A & E. Jag älskar ju er såklart, då måste ni
få mycket högre ... Haha, fast Nick är sååååå söt! OMG VA SÖT HAN ÄR!
Jaja, nu ska jag sluta tjata om Nick och återgå till normala saker. Som ...
Se om Erik är inne på MSN! (Adam är i fjällen ... typ)

Puss på er (speciellt på Nick Jonas ...)
(Ja just det, Erik och Adam med!)

Kommentarer
Postat av: kram-Simon

Taskigt mot A&E.... XP



Saknar dig :D

2009-02-23 @ 15:49:22
URL: http://brodersimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0