3 februari

Har glömt att skriva på ett tag ...
Haha eller a, ni fattar va?
Dagarna har gått som de brukar,
igår så var jag med Elina knasbollen.
Vi skulle egentligen plugga men orkade inte,
så vi slappade i soffan, "slogs" om filten (haha)
och var allmänt lata. Annars så tittade på One Tree Hill,
den bästa serien som finns! Elina och jag typ avgudar den.
Efter det satt vi ett litet tag vid datorn och så ... Sedan så kom
Ia's pappa runt halv sju då, så då stack hon, snyft! Annars så fick
jag damp på kopieringsmaskinen när jag skulle kopiera en sak till
min läxa. Haha men till slut så var alla läxor färdig gjorda och jag kunde
pusta ut! Gick och la mig runt elva, dumt gjort jag vet!
Men anledningen var att jag spelade Bouble Trouble med min syrra.
Vi var inte så duktiga. Eller snarare såhär då: JAG SUGER PÅ DET.
Idag då? Jo som alla andra dagar så gick jag upp pigg som en lärka och sjöng
medans jag gjorde min och alla andra i familjens frukost.
Nej så gick det defintivt inte till! Dagen började med att jag släppade mig upp, fast
först ville jag inte släppa ifrån mig täcket -.-' ... Men när jag såg att klockan var kvart över
sju fick jag bråttom och drog på mig ett par gråa SSS-byxor och en blå t-shirt.
Stack till plugget, prata med polarna. Elina har gått och blivit kär. IGEN.
 För typ trehundraelfte gången!
I en som heter Olle. PPP. Hahaha.
Aja efter plugget var jag Minell Carro och Ia. Gick till gulan, godis love!
Senare gick jag hem och vi åkte till stallet, mamma syrran och jag!
Det var USEK-möte. Jag är vice ordförande.
Nu chattar jag med Minell Carro Ica och Adde.
SNART ÅKER JAG TILL HASSELA! YAY!
Puss

(haha det där är en SKITGAMMAL bild på mig Amanda Carro Minell och Ia.
Sorry tjejer att jag la ut den men jag hade bara den på den här datorn (a).)


Kommentarer
Postat av: barro

sakna mej inte för mycket när du drar till hassela! . eller gör det :o<33 . jag kommer iallafall sanka dej belli :) <33



hihi

pöööösss

2009-02-04 @ 17:44:23
URL: http://carronittiodjua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0