Lördag med Musse


En bild på världens finaste häst, Musse. Inte tagen idag!


Först och främst vill jag säga tack till alla gulliga kommenterare. Älskar kommentarer, så tack tack tack!
Annars så har jag tillbringat resten av den här dagen hos Musse. Vi skulle lasta in honom i transporten efter att vi hämtat honom från hagen och fixat maten. Då lastade vi honom, det gick i alla fall bra. Han blev väl lite mutad av maten där inne. Gabbi och han skulle rida i ett ridhus som låg ungefär tjugo minuter från stallet. Det var lite kallt, men jag filmade ett tag med pappas filmkamera och Musse och Gabbi var duktiga. De red inte så länge eftersom att de bara skulle pröva nu kan man säga ... Men Musse har ingen kordination för han blev svettig. Jaja, efter att vi varit i stallet lite (min och Gabbis nioåriga bästis var inte där tyvärr!) så åkte vi hemåt. Fast först svängde vi förbi Vivo (eller Vi som det typ heter nu) och köpte lite godis! Eller lite, väldigt mycket kanske ... Gabbi har nyss stuckit nu, för hon ska hem till Alice och sova över där.
Tråkigt för mig, jag som ville vara med min storasyster!
Ha det bäst, puss på min häst.

Kommentarer
Postat av: Ericco :3

Va kul me hästar ! :3



Adam kommer inte att kommentera våra bloggar :3

2009-02-21 @ 21:15:39
URL: http://benskyddstejpen.blogg.se/
Postat av: Arisco!!!!

klart jag gör? ;O förresten, kalla mig Arisco... ;)

2009-03-01 @ 20:39:09
URL: http://masterblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0