Kväll med Ia


Där är min käraste Ia. Hon står med sin tjokkis väska som hon och jag säger.
Just nu tittar hon och jag på OTH (One Tree Hill) Andra säsongen. Annars så chattar vi med Erik och Adam, älskar de. Elina älskar Adams magrutor och Eriks smajl, annars så är hon lite AGGRESIV mot de, haha! Jaja, jag och Elina kommer typ sitta vid datorn och glo på OTH hela natten ... Kanske blir något mer blogginlägg, jag får se!
Aja nu ska vi sticka, måste glo lite på Lucas (egentligen Chad Michael Murray) och lite på den andra snyggingen James Lafferty ... OMG, what hotie guys. Kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär kär.

Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Ericoo

Och den tredje snyggingen ERICCO !

2009-02-20 @ 22:13:36
URL: http://benskyddstejpen.blogg.se/
Postat av: hej hej hej, hemskt mycket hej...

snicig tjockis väska elina ;)



Är inte vi (jag och Erik) Hottie? xP



pöss gurka<3

2009-02-20 @ 22:13:45
URL: http://masterblogg.blogg.se/
Postat av: Simon I såklart!

tjokkis väska, Coolt namn :D

2009-02-21 @ 08:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0