Kväll för mig själv


Nu så ska jag ha en mysig kväll med mig själv och ingen annan. Tänkte kolla lite på 7th Heaven, Raymond och Lizzie McGuire. Skönt, säger jag bara. Imorron så tänker jag be pappa skjutsa mig till stallet runt 12, så kan inte lägga mig hur sent som helst idag, då orkar jag inte upp imorgon. Gabbi kommer säkert också åka då, om inte hon åker tidigare. Hon är ju som hon är, min kära syster. Nej jag skojade bara. Hon är världens bästa storasyster, vare sig hon vill det eller inte.

Sweet dreams, i love you all!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så ska det låta baby ! (a)

2009-02-28 @ 00:11:47
Postat av: Arisco is here

jehopp ;)









2009-02-28 @ 19:38:14
Postat av: Vendela

det va en söt bild eller cool eller ngt :)

fin iaf :)<3

2009-03-02 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0