HOT ELLI


HOT ELLI, CRAZY MINELL, SEXY CARRO!

Det är jag det, fattar ni? Haha.
Idag så har jag varit med grisarna Minell och Carro. Minell är CRAZY MINELL och Carro är SEXY CARRO!
Vi var och badade. Det var skitkul i alla fall. Först så gick jag hem till Minell runt kvart i elva på morgonen men då så var Carro på sin innebandy så Minell och jag hade redan badat i ungefär en halvtimme innan Carrobarro kom. Då lekte vi lite på en dum apgrej som inte ville stanna kvar! Ja okej, det var ett aphuvud på den, ingen apgrej ... Jaja annars så ruschade vi i ruschel kanan! Det var jätte skoj! Vi lekte, skvätte, körde kull, skojade och stojade! Vi badade i ungefär två timmar. Sedan gick vi upp. Efter det så skjutsade Minells mamma hem mig och Carro, men sedan klockan tjugo över fyra så ringer Minell mig. Då undrar hon om vi kan göra något. Det kan vi såklart. Då kommer hon hit, fast innan duschar jag. Sedan så tar vi lite kort och tar på oss min lejon mask och min flod häst mask ... (a)
Efter ett tag kommer Carro hit med. Sedan dansar vi, sitter vid datorn och dansar, sjungar och skojar. Det var därifrån Hot Elli, Crazy Minell och Sexy Carro kom ifrån. För jag började sjunga "Hot Elli, Hot Elli, Hot Elli", fast det egentligen skulle vara "Hos Elli, hos Elli, hos Elli". Jaja, det blev bra!
Om ni vill ha fler detaljer gå in på http://www.nassescarro.blogg.se/ (Carrobarro's blogg).
Nu gick de hem för strax en timme sedan. Nu gör jag min läxa, snyft och snyft!

Kram från lilla E


Kommentarer
Postat av: Ericoo

Your so hot x3



Kan inte bada imorrn ;(

2009-02-15 @ 21:17:49
URL: http://benskyddstejpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha badade ni inne eller ute? låter skitkul iallafall . :)<3

2009-02-16 @ 18:12:17
Postat av: Ariscoo

your hottish ofc x)





Ericco, synd att du inte va me ;(

2009-02-17 @ 15:48:44
URL: http://masterblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0