Hos Cicci


Cicci och jag är heta.

De två tuffingarna!

Vi börjar bli lite ... avlånga?

Man har ju humor!

Snygga man är alltså.

Nu sitter jag här hos Cicci. Ska tyvärr inte sova över, men ska stanna läääänge. Just nu sitter vi och tittar på Harry Potter, den femte filmen. Cicci och jag är lite Harry Potter galningar, men allra mest Cicci om jag ska vara ärlig! Innan satt vi och diskuterade Harry Potter, när vi åt lunch. Vi åt pizza och det var gott. Fast det var ananas på min och ananaser har något emot mig! (Tro mig, det stämmer ...) Sedan tänkte vi kanske äta pannkakor. Fast det kändes konstigt när vi nyss ätit en bit pizza. De två P:na. Efter att vi hade ätit lunch så flummade vi lite framför datorn genom att ta några knäppa bilder. Några är där uppe. Sedan spelade vi in några skumma filmer, fast då lägger vi inte ut här, hehe! Annars så har vi varit på en liten "promenad" hem till Joanna, för att mata hennes hamstrar eftersom att hon är i Uruguay (stavning?) just nu. Jag ramlade jättemycket i backen och som jag sa till Cicci "mina fingrar känns helt döda!!". Fast Cicci skrattade mest åt det.
Nu sitter Cicci vid den andra datorn! Japp, vi är lite onormala. Vi sitter brevid varanndra med två olika datorer. Vad sociala vi är mot varanndra, eller hur? Jaja, nu ska ska jag gå och ha jättekul med min bästa vän Cicci.


Kommentarer
Postat av: kram-Simon

snygg design. Min vart ganska dålig. Men det var väl kul hos Cicci. tjadå!

2009-02-25 @ 16:58:46
Postat av: Vendela

extremt snygga bilder ;)<3

2009-03-02 @ 20:43:45
Postat av: Vendela

extremt snygga bilder ;)<33

2009-03-02 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0