Helgen

Sådär ja, nu är jag hemma. Sov ju hos Carrobarro i lördag. Vi såg på en massa filmer som kommer här nedanför och skojade lite. I början ringde vi Minellsan och Carro var Berta. Jag var visst Berta nummer 2. Då blev jag förvånad. Jag som trodde jag heta GnetaFneta! Sedan visade det sig av en galen gris att hon är Greta. Den galna grisen pär alltså.
Annars så gjorde vi lite saker och skrattade, skojade, pratade och åt massa godis & chips. Det är gott med godis & chips ska jag bara säga er. Carrobarro tog in Nasse och kramade nästan livet ur honom. (Den galna grisen pär sover och snarkar). Nasse var söt och gullig. På msn skickade Minell massa roliga bilder, skickar de sedan. Annars så chattade vi med Adam och han tycker Nasse är cool. Ja, där har han ju rätt. 
Men sedan la vi oss på natten och Carro och gjorde en special bädd. Först min madrass på golvet. Sedan drog Carro ner sin madrass, men det var jätte hårt. Så vi fick lägga massa täcken och kuddar under den så att det blev mjukt. Jag undrar hur Carro sov inatt ... Själv hade jag en skön liten bädd där brevid. (Den galna grisen glor). 
Vi pratade lite grann, innan jag helt plötsligt blev så trött, så! Då så tänkte vi nog båda två "Ne, nu tar vi och säger god natt!". Det var väl runt 2-tiden skulle jag tro. Om jag inte har gått och blivit dum mellan dagarna. (Den galna grisen börjar bli sömnig för att den galna grisen har tråkigt).
Nästa dag så såg vi på ännu en liten film och hade det skönt. Annars så spelade vi lite "The Sims" och gjorde en väldigt sminkad familj. Hahaha. (den galna grisen skrattar inte). 
Nu är det dags att tralala. (den galna grisen trallar glatt!). Förresten så följde Carro mig till Vivo sedan så sa vi adjö till varanndra och jag gick hem. 
Pratade lite med Minell i telefon sedan, men var för trött för att följa med till stallet. 
Det var lite tur för den galna grisens, hur? Jo den galna grisen brevid, sade då "NEJNEJNEJ, det var ingen tjej, det var en ung pojk som tog godis från en stork!". Vi ser allihopa hur världen kan gå, när man släpper lös grisar två och två.

Filmerna jag hade med:  

  • John Tucker must die
  • Mamma Mia
  • Sleepover
  • Mean Girls
  • She's the man
  • Mitt liv som popstjärna


Min favoritbild på en galen gris.

En annan gris och en annan favoritbild. (Fast enligt den på bilden så är hon
en fin kanin precis som ... andra kaniner).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0