GLAD ALLA <3 DAG

Idag är det ju alla hjärtans dag och det är ju mysigt. Började dagen med att titta på tv, Disney Channel för att vara exakt. Som tur var så var Zack och Cody's ljuva hotelliv då, Dylan och Cole Sprouse är hur söta som helst. Men jaja, efter det så slötittade jag på tv:n och efter ett tag satte jag och Gabbi på filmen ... Tusan, jag har glömt vad den hette. Allt jag kommer ihåg var att Zac Efron var med i den, att den handlade om hästar och att den var väldigt tråkig ... Zac spelade en kille som hette Patrick som var femton år, bodde på landet och spelade baseboll. Men han ville rida derby egentligen, fast hans pappa ville att han skulle spela baseboll. Blablabla.


Vem av de väljer du? Björn eller Zac?

Annars så har jag pratat med både Minell och Carro i telefon idag. Imorgon ska ju vi åka och bada, det ska bli jätte roligt.
Men nu sitter jag och tittar på One Tree Hill, älskar det! Ska se hela första säsongen nu och på någon gång i veckan nu så kommer den andra säsongen vi beställt. Skönt och bra tycker jag.
Snart ska jag se Mello (melodifestivalen). Hoppas det är några bra låtar.
Sa jag förresten att jag var i stallet idag? Det var jag ju i alla fall. Så skönt. Gabbi mockade och jag snackade, sedan fixade vi Musses mat. Mamma fixade Lambie's. Vi tog in Musse och Smart också.

Kram från E;et


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0