Baddagen


En urgullig bild på Mandel! Dagen förra torsdagen när jag var med Flisan.
Idag kan man lugnt säga att det Baddag med stort B.
Det började som en vanlig dag i skolan, förutom att min kära syster Gabbi tog mina skor för de var mycket bekvämare eftersom att hon gjort illa foten. Grr. Jaja, hennes skor var sjukt snygga i alla fall ...
Efter skolan stack alla ner till busshållplatsen, alla riktigt sprang! Inte alla då, utom de som skulle med.
Ja juste en sak bara innan jag berättar om det så ska jag säga att jag tycker synd om min galna bästis Minell som kände sig febrig så hon gick hem! Hoppas du mår mycket, mycket bättre!
Tillbaka till badet då. Jo de som var med var ... Simon I, Simon G, Ericco, David, Nico, Elina, Milan, Ellen, Nora, Joel, Amandii och såklart jag Carro och Ica. (Jag Carro och Ica är ju alltid med!) Om jag har glömt någon så säg till!
Alla sprang som sagt ner till busshållplatsen, stojade och skrek. Sedan så vet ni vad jag kommer på precis när vi sitter på bussen? Jo att jag har glömt badkläderna i påsen i kapprummet! Åh!
Som tur var så har jag ju schyssta vänner, tack igen Milan och Elina för att jag fick låna (fick låna Elinas puma shorts och Milan hade två bikini överdelar som tur var för mig så fick låna en av de). Tack, tack, tack!
Aja, det var skitkul i badhuset! Alla knuffade ner varanndra i en pool, körde kull, åkte i ruschelkanan och stojade och skrattade. I LOVE U 5D!
Nu chattar jag med min älskling Minellsan, min sötnos Ica och den .. öhm .. SNYGGASTE Ericco ofc :).

BADGALNINGARNA VI SES NÄSTA VECKA!
/EElliis


Kommentarer
Postat av: Tjoo, Arisco här ;)

e inte jag snygg? (a)



hihi, glömde du badkläderna? ;D

snygg bild på Mandel ;) , såg er när ni sprang ;) köpte lite godis på gulan xD



pössmunk <3

2009-02-10 @ 20:29:22
URL: http://masterblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du kunde ju låna mina begngade kalsingar x']

2009-02-10 @ 20:37:18
Postat av: Anonym

Läs min blogg dah ?

2009-02-10 @ 20:38:23
Postat av: Simon I

Tjenare. Kul dag va? synd att du glömde badkläderna.

Tur att du har vänner då! :D okey ses imorgon på skolan. puss och kram, Skumbanan XD

2009-02-10 @ 20:39:12
URL: http://brodersimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0