5 februari

Bloggtime! Idag har jag varit med Lisafisa. Hihi, nej nu skojade jag bara! Men jag har i alla fall varit med Flisan idag. Innan var det ju skola, men då hände ingenting speciellt. På storyline redovisade jag, Manda, Viktoria och Ida om våra australiska djur, det gick väl rätt OK.
Det var också elevens val, haha ... Jag och Joel skrattade lite åt det då, men allt vi gjorde var att läsa då.

Men efter skolan gick jag och Flisan hem till mig och först gick vi ut med lilla Mandel. Han ville inte ut först, så vi fick tvinga honom. Jag blev fett irriterad på honom, thihi. Vi gick inte så långt, ingen orkade, det är ju värsta ovädret där ute!
Eller nja kanske inte riktigt, men herregud. Det är snart mars och april, men det snöar NU? Var var snön på julafton? Varför kommer den nu? Det kan man ju undra.
Men tillbaka till när jag och Flisan var med varanndra i alla fall. För ungefär tjugo minuter sedan åkte hon hem. Innan hade vi bakat kladdkaka (den blev jätte mumsig men också väldigt mjuk, haha. Fast jag och Flisan älskade den men den var lite för mättande kanske, eftersom att vi knappt orkade så mycket). Fast att vi inte orkade så jätte mycket kanske berodde på att vi slickat skålen innan då! Haha, choklad is love.
Flisan och jag kittlade också varanndra (se: hon kittlade mig så jag gapskrattade och hon tyckte det var skitkul). Stackars mig! Vi målade också varanndra i ansiktet, jag tycker faktiskt jag gjorde jätte fint!
Vi tog lite foton och tittade lite på tv:n. Var med Bollan, som hoppade upp på bordet! Han är ju galen den kaninen!
Vi åt hamburgare och pratade lite. Försökte öva lite engelska med.
Imorgon ska jag iväg till Hassela klockan tio på morgonen. Skönt att komma iväg och skönt att missa skoldagen. Ne nu var jag ju lite dum. Hihi.

/ Love from E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0