26 februari


Jag och Carro i tisdags. Vi flummar lite.

Just nu sitter jag i soffan och chattar med Cissa och Erik. Det är skoj. Jag och Erik diskuterar olika blogg designer som man kan ha. Nyss chattade jag med Cicci, jag saknar henne redan. Ska ringa henne i helgen, vi kan diskutera bloggen vi kanske kommer skapa där vi kommer ha som en pratshow. Hoppas vi lyckas, vi vill bli kända bloggare såklart. Men snart ska jag och Gabbi till stallet. Mys! Vi ska ta bussen och sedan gå en liten bit. Vi tar hand om Atlaz några dagar också eftersom Sarah är bortrest just nu. Jag ska mocka Atlaz box, han bajsar inte lika mycket som Musse, haha! Sedan så ska vi ju fixa maten och vänta på mamma som kommer komma typ klockan fem? Men det är ju skojigt att vara i stallet hela eftermiddagen, så det gör ingenting. Nu tittar jag också förresten på 7th Heaven (första säsongen). Älskar den serien. Fast den eller OTH, så blir det nog OTH. Aja, nu ska jag kolla klart!
Ciao och mjau!


Kommentarer
Postat av: Ericco :3

Hehe ^^



Bloggar senare :D

2009-02-26 @ 12:33:27
URL: http://benskyddstejpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0