16 februari

Sitter i plugget med Ia. Gissa vad vi jobbar med?! Jo juste, SO -.- ...
Det är himla tråkigt, men jaja ... Idag var det förresten något bråk verkar det som, alla var ledsna och så ... Det hade visst inträffat på idrotten och jag vet vad det handlar om men jag orkar inte förklara det i bloggen. Läs Ia's blogg om ni är intresserade, haha. Hon har såklart INTE nämnt några namn, hon skrev bara lite kortfattat (www.misssolander.blogg.se). Ojuste, ni måste fråga henne om hennes lösenord på bloggen. Aja, annars så orkade jag inte vara kvar i klassrummet när några satt och grät och allt var "sorgligt". Så jag gick in i grupprummet. Efter ett tag kom Adam. Sedan Erik. Sedan Alle. Sedan Simon. Ingen av de pallade väl lyssna längre ...
På lunchrasten annars så var jag Minell, Erik och Adam. Det var skoj. Vi gruppkramades lite. Ja just det sorry Ida (a). Det var inte meningen att säga det, eller hur jag ska säga <3.
Nu ska jag och Elina jobba vidare (?), fast nja ... Hon skriver i sin blogg. Säkert om killen hon dumpade som hon fortfarande är kär i xD<3 ... Hon är ju som hon är, knasbollen. 
Efter plugget ska jag åka bada med Ica, Ia, Adam och Simme. Den andra Simme ska kanske också med ;D ... 
Kevvan ska kanske också med, fast jag venne ... 
Det ska i alla fall bli skit skoj!

Puss  

Kommentarer
Postat av: Ericoo

Fin Fint Läs Min Nu !



Ville va me idag >:(

2009-02-16 @ 21:12:21
URL: http://benskyddstejpen.blogg.se/
Postat av: Simon I

du skulle ju lägga in bilderna du tog av oss!

2009-02-16 @ 21:14:26
Postat av: Arisco is som vanligt here...

hejsvej, bäst på BH ;)



pöss och kram, skumbanan <3

2009-02-17 @ 14:14:07
URL: http://masterblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0